Kötelező karbantartás/takarítás
Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Az önöknél vásárolt használt autót hoztam kötelező szervízre, és belső kárpit tisztításra. A használtautó értékesítő javasolta hogy mivel elmaradt a jármű átadás előtti belső kárpit tisztítása, ezért olyan időpontot keressünk amivel a kötelező szerviz összefésülhető, ebben segített Egy szervízes, mindketten nagyon készségesen voltak. Az autót 16-án vittem önökhöz, a tisztításra, ott két takarító kolléga megnézte, és vállalta a feladatot. Mivel 18-án délelőttre volt szerviz időpont, gondoltam kényelmesen elkészül, és kiszárad az autóm. 18-án érdeklődtem, hogy mikor mehetek az autóért, közölték hogy az autóhoz még nem nyúltak hozzá, itt már sejtettem hogy felesleges volt a szervíz elött két nappal az autót oda vinni, de péntek délutánra az autó kész lesz. Pénteken délelött, 19-én, bementem rendezni a szervízelés költségeit, akkor mondták hogy nem sikerült a takarítás. Miután a pénztárban nem találták a jármű szervizelési dokimentációját, a használtautó értékesítő kolléga megint nagyon készséges volt a munkafelvevőtöl, a belső szervízig mindenhová bement, és felkutatta, hálásan köszönöm a segítségét. Egy folyadékcsere a motortérben elég nehezen ellenőrizhető, az űlés, kormány, váltógomb le volt fóliázva, azt nem tudom hogy ennek az eltávolítása az én feladatom, mindegy én megtettem, és kidobtam a szemetet. Lehet hogy alul értékelik a takarító kollégák munkáját, vagy nincs megfelelő kapacítás, de a vevői elégedettség, és a szolgáltatás szinvonalához hozzá tartozik egy gondosan felkészített, tiszta belső tér, ha már vállalták. Remélem tudtam segíteni. Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok önöknek.